Novosadski taksisti će proteste nastaviti i danas u 10 sati, jednosatnom vožnjom koja će krenuti sa Bulevara Mihajla Pupina, kod zgrade Saveza samostalnih sindikata, s obzirom na to da im se niko od nadležnih iz grada nije obratio.
posto vidim sine da nemas pojma o zivotu a govoris nesto da ti tata objasni kako stoje stvari,u Beogradu se ceka za licencu takstiste po 5 godina dok neki ne umre pa mozes da izadjes da radis a u Novom Sadu izlazi ko god ima vozacku dozvolu ,cak mu ni auto nije potreban moze da ga iznajmi,i svuda u svetu je broj taksista u svakom gradu ogranicem postoji formula matematicka po kojoj se zna koliko jedan grad moze taksista da ima prema broju stanovnika jel ti sad to jasno.neka zatvore ove firmase Novus ,Vip,beli ,nas itd i nema problema kad je gazda novusa hteo u beogradu da otvori novus taksi porucili su mu da se ne igra a u Novom sadu sve prolazi nazalost
kako vas bre nije sramota da tako govorite o taksi prevozu,kad je taksi u Novom Sadu najjeftiniji na balkanu pa i sire,ja kao taksista bi trebalo svaki mesec da osvojim sa strane minimum 200 e za amortizaciju a ne mogu sa radom od 15 sati da prehranim porodicu,trpim razne budale,narkomane,pijane stranke,i kad se zavrsi moj radni dan dok sipam gorivo i pojedem nesto u gradu ne ostane mi ni 10 eura,pa vise bih zaradio ispred crkve da sam izbacio kutio i stojao 15 sati.A o gospodinu Bubnjevicu fotografu po profesiji bih zeleo da porucim da obidje perace para novus,nas beli itd udruzenja pa bi resio problem taksista za 2 dana da hoce,nego nece jer dobija lovu od tih lopova,peru pare preko nasih ledja i to svi znaju i niko nista,neka ode u vip taksi pa neka trazi od svakog vozaca taksi legitimaciju,i ostale papire,njih 90 posto ne zna gde je b.oslobodjenja ali rade sramota ziva,a i mene je sramota ko se vozi taksijem danas nekad pre 20 godina se znalo ko se vozi taksijem i zna lo se koliko ce ga to kostati a danas se sva razmazena gospoda voze za 100 dinara,a voze se 300 metara sramota ziva,da je start kao u Beogradu 140 dinara i kilometar 60 nebi se niko vozio sto mi je i cilj (bolje 10 voznji dnevno za pazar od 2,3 crvene a ne predjem ni 100 km,nego 30 voznji za iste pare a napravim 300 km )trosim gume,drkam motor,itd a to sve kosta,jek sad kontate .zatvorite ta lopovska udruzenja nema taksiranja bez svoga auta nema rentanja i bice sve ok
Dobro - i od tih 3600 taksista kojima želite da onemogućite da se bave istim poslom (ako su te cifre 5000 i 1400 tačne), navedite koliko još ima takvih istih priča kao vaša, i istovremeno po čemu baš vi imate prioritet u odnosu na njih? Da li pristajete da se baš vama zabrani bavljenje taksiranjem, jer mora da se postigne ta famozna cifra 1400?
*Da se obogatim u taksiju? hahahahaha dobra fora
Ja želim da preživim! Da kupim detetu obuću i odeću ove zime, za početak. Ne treba mi više.
**Nikad nisam prestao da tražim/da se nadam da ću naći posao u struci. Ali, kada mi na birou kažu da za 6meseci (kolko sam bio tamo) njih niko nije kontaktirao za radnika moje struke, šta da kažem dalje?
Učlanio sam se u "vladajuću stranku", tapšem i smeškam se, čekam svoj red...svestan sam kako stvari u ovoj propaloj zemlji funkcionišu
@Taksista - da se razumemo, mnoge profesije su u problemima u ovoj razorenoj zemlji. To im međutim ne daje za pravo da ostalima blokiraju saobraćajnice, niti da traže specijalnu zaštitu, odnosno monopol, opet na štetu drugih koji se bave istim. Jasno je da je teško zaraditi, ali sprečavanjem da drugi rade taj posao, jer ni oni isto kao i vi nemaju šta drugo da rade, nije nikakvo rešenje. Vi ste zamislili da se bavite zanimanjem u kojem u ovoj zemlji nema ogromne zarade, i sada očekujete da se obogatite, čak to i zahtevate. Zašto ne ganjate posao u svojoj profesiji ako ste već završili fakultet, a taksiranje prepustite onima koji ni to nemaju? Vi izbor kakav takav imate, a oni nemaju ni to. I sada vi takvi zahtevate da se njima zabrani pravo da rade, jer vas sa fakultetom mrzi da tražite posao u struci, ako ne u Srbiji onda u inostranstvu. A recimo i da posla na celoj ovoj planeti za vas nema. Čime ste onda baš vi dostojniji da imate pravo da taksirate, od nekog drugog ko je u istoj situaciji kao i vi? I poslednja stvar, "bavim se taksijem jer nemam šta drugo" što ste vi naveli, nema ni jednu zajedničku stvar sa "taksi je luksuz" koji ovde vole da pominju vaše kolege.
Ne razumem kako neko moze da se buni protiv ljudi iz drugih opstina koji kupe putnike u Novom Sadu, a redovno placaju porez i sve ostale dazbine drzavi???
Kao paralelu uzimam da npr. imam firmu u Rumi i bavim se trgovinom, tamo placam porez i prodam neku robu u Novi Sad, to po zahtevima novosadskih taksista ne bih smeo da radim? Zakon je isti za sva preduzeca,a taksi firma je ista kao i svaka ostala...
Formirajte slobodno cene po tzržištu.Grad sa time nema veze jer ne spadateu gradski prevoz,a kad to budete onda će vam grad određivati cene.A što se tiče vremena koliko puta nisam mogao da dobijem taksi po kiši i snegu ili sam jedva dobio,to je nebrojeno mnogo.
Taksisti,koliko imate udruženja 5 ili 13 ?Rekao bi da vas neko manipuliše i zloupotrebljava u političke svrhe!
Obavezno im treba uvesti fiskalne kase!
ja sam taksista. auto mi je cist i uredan,ja takodje, propustam pesake i radim i po kisi i po snegu po 10-12 sati svaki dan pa i nedeljom. pa i tako jedva da mi ostane 25000 mesecno i to bez amortizacije. uskoro mi auto nece biti tako mlad a ja necu moci da kupim novije jer su cene taksi usluga sramotno male i to je osnovni problem. razumem i ljude koji nece da rade po kisi i snegu jer jedan razbijeni far kosta koliko i mesecna zarada pa ljudi prosto strahuju. treba ih razumeti. kad pada kisa voznja koja inace traje 5-7 minuta otegli se i na 20. zbog guzvi. pa smo svi zauzeti i zato je tesko dobiti taksi. savet. izadjite na ulicu i zaustavite taksi, vece su sanse. ja problem vidim u sledecem. renta taxi svih vrsta. beli, crni, nasi, vasi novusi i slicni rentiraju svoja vozila za 2000 do 2500 na 24 casa, na to treba dodati jos oko 1200 za gorivo i oko 500 dinara za socialno i dr ako srecnik uopste placa to i dobija se minus u startu 4200. da bi zaradio 800 dinara i napravio pazar od 5000 malo mu je i 12 sati. jede u autu, netusira se, slabo spava i obara nama ostalima cenu. ali i njih razumem jer im je alternativa samo na gradjevini. nisu kreditno sposobni i vlasnici tih udruzenja iskoristavaju ih maksimalno. eto
Drugačije u ovoj zemlji ne mogu da se ostvare prava, to je opšte poznata stvar.
Riba smrdi od glave, a ne od repa.
(taksisti su na kraju tog repa)
A što se tiče ljudi koji uopšteno generalizuju taksi prevoz, poručio bih im da taj stav izraze napr kada se voze u BG taksiju! Tamo će im taksista naplatiti 700din, što kod nas košta 100din! Još + ako im osiono prebacite da su svi taksisti isti, da je brzo vozio, da je seljak, neobrazovan ovo ono dobro ćeš proći ako te samo (neljubazno) izbaci iz auta. Mislite ako se vozite za sitniš da nas posedujete i da imate krunu na glavi? Idi u radnju, pa vidi šta možeš kupiti za 90din (minimalna vožnja)
Da vas vidim da radite 10h u (ovom našem) saobraćaju, pa da trpiš narkomane/alkoholičare/pacijente za neurologiju i da zaradiš 1500din/dan.
Najveći procenat nas radi taj nezahvalan posao jer nema šta drugo u ovoj propaloj zemlji.
Ja imam fax, i ima nas takvih još dosta. Stalno se trudim da razbijem taj stereotip da su taksisti seljaci/nervozni/bahati u vožnji.
Ima i takvih ofc, ali nismo svi isti!
To bi bilo kao kad bih svakoj stranki gurao alko test pod nos,jer pobogu vozam dosta i pijanaca, ergo svi su pijanci.
za pocetak nisam taksista,i jako su mi smešni ovi što komentarišu kako nema vozila kada je koša ili sneg.nema zbog takvih koji se boje da se ne ovlaže malo.siguran sam da taksisti vecinom rade onda jer im je to prilika da zarade,a to što nas sto hiljada želi baš u tom trenutku vozilo,neće da može,što kaže Pantić,znajte da postoje stalne stranke koje uvek imaju prednost,bilo sunce ili kijamet.zato kišobran u ruke i uštedecete 100 dinara
Šta oni su bogom dani pa ne moraju fiskalne kase. Pa i ovi advikati ma šljam gade mi se uzimaju narodu novac,a ne bi da se zna koliko, šta sram ih je, ma nemaju oni obraza. Bojkotujmo ih.
Prvo: kod nas su taksisti iznad zakona. Toliki broj prekršaja (prelaz na crveno, vožnja po pešačkim stazama, nedozvoljeno skretanje, prelaz popreko kroz raskrsnicu, namerno blokiranje saobraćaja, zauzimanje zelenih površina, pretnje ostalim vozačima, čak pretnje ubistvom (ja doživeo), namerno izazivanje saobraćajne nesreće... i mogao bi da dužim) ne može sebi dopustiti čak ni političar, a njima - niko ništa. Na moje pitanje policajac je odgovorio, da prelaz i polukružno okretanje ispred BAZARA kroz duplu punu liniju "taksistima dozvoljeno".
Što se upoređenja tiče, ne znam ko je vozio u Londonu taksijem - ja sam samo u Parizu, Barceloni, Rimu, Beču, Istambulu... jeste da tamo taksi važi za gradski saobraćaj i ima pravo da se kreće označenim stazama i da se zaustavlja na nedozvoljenim mestima ali isto tako voze besprekorno, pridžavajući se saobraćajnim propisima, propuštaju bicikliste, pešake, ostala vozila (i ne iz računice da će im to biti više para na taksimetru) meni su redovno izdali račun (imaju aparat u kolima), i nemate pravo da sedite na prednjem sedištu pored vozača :). Inače taksi tamo ima kategoriju, nova veća i udobnija kola su skuplja od starih ili manjih, imaju vremenska ograničenja (neki ne smeju da voze npr. noću), i kupuju licencu da bi mogli da prevoze putnike sa aerodroma, hotela, itd...
I još jedna svar: sve dok se ne ponašaju kako treba i dolikuje, jednostavno nemam nameru da podržavam bilo koji zahtev taksista. Smatram ih bahatim nevaspitanim monopolistima. Isto tako očekujem, da svi profesionalni vozači budu mnogo stožije kontrolisani sa strane saobraćajne policije nego ostali vozači, i da budu primer svojim ponašanjem i nama i našoj deci - saobraćaj treba da bude kultura, a ponašanje primereno. Posle toga možemo da pričamo o ostalim stvarima.
Ja iskreno ne vidim problem sa odredjenim taxi udruzenjima. Ne znam kako mozete da generalizujete (neki od vas) i da govorite kako su svi taxisti bahati, bezobrazni, seljaci, ne postuju propise... Provozajte se jednom sa vojvodjanima ili pan taxijem, to su udruzenja koja drze do UGLEDA koji su stekli davnih godina kad su bili JEDINI u ovom gradu.
Opet, novus bih prvi iskljucila iz saobracaja. Usla sam jednom u vozilo, rekla da me vozi u narodnog fronta __, on je pitao gde je to. rekla sam iz Cara Lazara levo posle merkatora, pitao me je "Oprostite, gde je tacno cara lazara?" da ne pricam da kad god sam ih nazvala vodili su me okolnim putevima i naplatili mi duplo vise.
@Emanon
Znam da su na zapadu u većini slučajeva razne delatnosti ograničene prema broju stanovnika ali to kod nas nije tako i ne znam zašto bi onda taxisti bili izuzetak, a o njihovoj nekulturi, bezobrazluku i bahatosti nemam šta da kažem, to je tek katastrofa.
Soso i Anonimuse, sve dozvoljavam, ali udaranje na Bubnjevića NE!!!!To je kadar, boljeg nema i predložio bih da Grad donese Uredbu da dotični bude doživotni ministar saobraćaja.Imaćemo metro, označene raskrsnice, avionsku liniju Čenej - Detroit, ako ga do tada neki taksista ne pokupi na bankini. I uostalom, oko koga ćemo onda raspravljati, ako nam pripravnik kod foto Hi-Hija zglajza?
Geledam danas onog bolida, kaže sav preneražen, "ma zamislite ja moram da plaćam porez i taxse i kad to platim šta meni ostane" ... čuj ... otkrili vozači rupu na saksiji , MORAM da plaćam poreze i doprinose... a usluga ? užas ...
Znam da jedan broj skolovanih ljudi mora da radi kao taxi vozac jer samo tako moze da prezivi,isto tako znam da ima taxi vozaca kojima je taksiranje dopusko zanimanje jer su vec penzioneri! ili imaju neki drugi posao ili kao npr. supruga radi ima svoju prodavnicu te on suprug taksira, ima i taksista koji od dosade taksiraju-jeste manji broj je takvih ali ih ima,takodje ima taksista koji kao da su pristigli za volan sa iskopa nekoga rova,ima taksista koji nemaju plan gra a njih je u vecem broju,znaci ima ih svakakvih, e tu je sada na potezu gradska vlast, ona treba da izvrsi filtriranje...a kako da to uradi kada je ministar spreman na kojekakve kompromise sve zbog socijalnog mira....
NEPRAVI SE PAMETAN KAD NISI, u nacionalnom taxiju nema fiskalne kase i nedobija se racun vec nekakav interni racun, kad u piljarnici dobijes racun gazda je duzan da drzavi prosledi 18% od naplacenog a u tom tvom taxiju koji hvalis nesalju pare drzavi, sta vise nisu placali doprinose radnicima od nove godine
Nemam nista protiv protestnih voznji, ali bilo bi lepo da u to vreme ne smetaju gradjanima koji rade svoj posao. Nije korektno da protestna kolona zakrci saobracaj, posebno sto se radi o ljudima koji od sobracajnog reda zive. Idite lepo na trg, kod Bubnjevica, ispred SUP-a, pa im se obratite. Pustite nas da zivimo i radimo. Danas su deca krenula u skolu
Po njihovim rečima ima 5 zvaničnih udruženja, aoovde kažu da je bilo 13.Znači da su im se priključili i nelegalna udruženja protiv kojih su i protestovali.Smejurija!!!A kad pada kiša ili sneg nema nijednog taksiste za prevoz ,ne pale vozila i ne služe nikome.Bolje da rade svoj posao nego da krše zakon!!!
@emanon - gospodine, naplatite vi i 100 hiljada milijardi dinara za pređenih 100 metara ako će to neko da vam plati. Istovremeno NEMATE PRAVO da drugome ograničavate pravo na rad ako se njemu isplati da vozi za 100 dinara. I istovremeno, navedite vaše kvalifikacije, vrstu obrazovanja i sve po redu, čime vi treba da budete smatrani za nekog "luksuznog" ponuđača usluga?
@Dule
"Pa onda i kafići, prodavnice, restorani, hoteli,....itd. mogu isto tako da traže zatvaranja konkurencije zbog prevelikog broja"
Pa u pametnim nama omrazenim i mrskim zemljama zapada i o tome vode racuna. U nekim su cak i zabranili gradnju trznih centara jer direktno ugrozavaju poslovanje malih privrednika. Strogo se vodi racuna da svako moze da zaradi a da niko nikom ne smeta i pravi probleme. A sto se tice taxija u tim mrskim zemljama zapada taximetar se ukljucuje na poziv pa dok dodje do adrese sa koje treba da pokupi musteriju ono vec otkucano desetak evrica. Nigde nema tolikog ponizenja kao ovde kod nas da cena voznje sa jednog na drugi kraj grada iznosi manje od cene litre goriva. Taxi je luksuz i kao takav treba da kosta mnogo vise od 100 dinara za jednu voznju. U normalnom svetu taxijem se voze burzuji a kod nas svaka buranija seda u taxi i vozi se do prvog kontejnera da baci djubre pa onda na polukruzno i pravac kuci. Sve to za 100 dinara.
@Rina - poređenje taksista u Londonu i Novom Sadu, jeste kao poređenje operacije na mozgu koju vrše neurohirurg i neko bez osnovne škole. Koju školu su to završili novosadski taksisti kada ovi iz sindikata smatraju da su bogom dani da baš oni rade taj posao? Koje kvalifikacije imaju novosadski taksisti, osim da konstantno krše saobraćajne propise, ponašaju se izrazito bahato u saobraćaju, ne znaju ulice, naplaćuju višestruko strancima...? Da se uvedu ti standardi, koji nam nesumnjivo trebaju, ne bi bilo ni 14 taksista koji bi ih zadovoljili a kamoli 1400. London, odnosno Engleska nema toliku stopu nezaposlenosti kao Srbija, čime opet poređenje nema veze sa vezom, i nije prihvatljivo da se uvode standardi koje bi ljude ostavljali bez posla.
BUNE SE NESTO SMARACI NEODGOVORNI I BEZOBRAZNI ( CAST IZUZECIMA ), KAD PADNE KAP KISE NIKO NE RADI, DA NE GOVORIMO O ZIMI KAD NE MOZES NACI NIGDE NIKOG...PUSTOPOLJINA NA STANICI ZA TAKSISTE! DA SMANJITE!?!?
OVIH 5000 STA RECIMO RADE...JA BIO DAO DOZVOLU NJIMA 500, OSTALE BI ISCERO I OTERO U KOMUNALNO!
BUNE SE A NEMAJU NI FISKALNE!!?
POD HITNO DA IM SE TO UVEDE BRE!!!
ZASTO ONI NE PLACAJU LEPO POREZ!?!
KAKO U NACIONALNOM TAKSI UDRUZENJU IMA FISKALNA KASA I LEPO DOBIJES RACUN...SVE LEPO PISE NA NJEMU..LJUDI SU LJUBAZNI...IZ NOVUSA TAKODJE I PO KOJI IZ CRVENOG...LUX ...A OSTALI BOZE TE SACUVAJ KAKVI SU!!!
A da malo pogledamo koliko tih taksista znaju i poštuju saobraćajne propise. Imao sam slučaj ( ili bolje reći nesreću ) da se sudarim sa taksistom koji je izlazio sa parkinga i na kraju sam ja bio kriv. Rekli mi posle neki: " pa oni nikad ne budu krivi". Kajko se zaustavljaju ne sred ulice i čekaju stranke? Veoma bahato se ponašaju. Kome se ne svidja, ili zna za bolje neka promeni delatnost. Predlažem da ako neko ovo čita pored polaganja testa iz poznavanja grada, da imaju polaganje bontona i pogotovo znanja nekog stranog jezika.
Molim da sledeći tekst na pogodan način dostavite organizatorima današnje protestne vožnje nekih novosadskih taksista:
Besmislenije zahteve od vaših davno nisam čuo... Vi gospodo, ZAHTEVATE smenu Gospodina Bubnjevića! Ne znam ko je dotični, ni dobro, ni loše o njemu. Vama se ne sviđa, pa zahtevate. A ko ste vi? Šačica ne znate čime nezadovoljnih i arogantnih, po mom ličnom iskustvu, pretežno neodgovornih bukača. NE MOŽETE vi da zahtevate, PREDLOŽITE, pa ćemo se valjda i mi ostali građani nešto pitati o tome, nije to samo vaš sekretar, član gradskog veća ili šta već. Druga je priča politički sistem partijsko-koalicijskog odlučivanja o predlozima vas i nas kao građana. Protiv toga protestujte, podržaćemo vas.
Tražite da se ograniči broj taksista, jer tako je, kažu, u Bg... Jeste ili nije, svejedno. Ali vi želite da ugrozite moje USTAVNO PRAVO na rad! Možda i ja hoću da budem taksista. Zašto ste vi, sadašnji taksisti, bogomdani i ne želite zdravu konkurenciju koja bi trebalo da donese i bolju uslugu i nižu cenu za građane?
Tražite i da vam Grad odredi minimalnu cenu usluge, ako sam dobro razumeo. Zašto, znate li vi ko vam nelojalno obara cenu te usluge? Oni među vama, gospodo taksisti, bojim se da je takvih većina, koji godinama ni dinar ne izdvajaju za poreze i doprinose. Oni imaju prostora za spuštanje cena ispod svakog minimuma, pa makar ga i Grad odredio. Zar mislite da bi se takvi pridržavali bilo kakvog minimuma?
Isterajte takve "kolege" iz svojih udruženja i ZAHTEVAJTE od nadležnih službi, bilo da su to razne policije ili inspekcije, da im ne dozvole rad na "divlje". Takav zahtev ima smisla!
Ali, vi to nećete gospodo, priznajte, zato što i među vama ima tih koji ne znaju šta je plaćanje poreza i doprinosa. SVAKI POŠTEN ČOVEK TO PLAĆA i onda, s pravom, očekuje sve ono što mu po tom osnovu pripada. I zaštitu države i lekara i penziju jednog dana. Pa ako nečim od toga nije zadovoljan, ima pravo i da traži, zahteva, predlaže, protestuje...
Tako, gospodo taksisti, ima još dosta toga da se kaže, ali apelujem na vas, uozbiljite se, dozovite se pameti i ne maltretirajte nas više besmislenim "protestnim vožnjama".
Moja e-mail adresa je: nsmod@krstarica.com pa ako neko želi može mi se i direktno obratiti i komentarisati gornji tekst.
Nosim klinca na pregled kod lekara, kad iz jednosmerne ulice iz kontra smera izleti taxi i čim je otišao 10 metara od ćoška upalio je žmigavce i stao da primi mušteriju.
Dok tako stoji niti možeš da ga zaobiđeš niti reaguje na trubu, oseća se siguran jer je on Taxista i niko mu ne sme ništa.
Ako takvi dobiju šamar zbog stila vožnje, odmah se digne neviđena frka, mediji , štrajk upozorenja ...
Najgora sorta !
ako zakasnim po dete u skolu zbog njihove promenade uzvraticu ekvivalentno
ali na nivou
da im se vrati prvo za sve ono sto su znali sta se desava a nisu reagovali sto su prvo isli niz dlaku a sad se bune
doterali cara do duvara
jeste tesko je biti crna ovca ali kad je krdo crnih ovaca onda bi ste mozda imali jos davno podrsku
ovako smo se natrpeli i nacekali kad nam najvise treba a kad nam ne treba vozite ko divljaci i bezobrasni ste
Svi treba da rade pa tako i taksisti, s tim sto bi ipak trebalo svako udruzenje da naprai reda kod sebe a to se odnosi na sledece,
-da je taksiranje osnovna delatnost,da ne taksira ko je penzioner, ko ima bilo koji drugi posao a taksiranje je sporedna delatnost
-da ne postoji vise taksisti koji nemaju polozeni plan grada,
-da se zakonski regulise taksi udruzenje kao klasicna firma- zaposle taksistte,placaju se doprinosi kako za zaposlenog clana tako i firma da placa poree itd, a ne da pokup vlasnik pokupi novac i ...nema udruzenja, da se taksisti zaposle bez da imaju sopstvene firme
Veću glupost od ovog lupetanja taxista nisam čuo. Pa onda i kafići, prodavnice, restorani, hoteli,....itd. mogu isto tako da traže zatvaranja konkurencije zbog prevelikog broja. To je privatna delatnost gde svako ima pravo da uloži svoje pare i da se bavi poslom kojim god hoće dok je sve legalno i dok plaća porez.
Sto se tice kise i nevremena - nije da ih je malo tada nego onda nece da voze cuvaju kola
uvek prave problem kad se ulazi sa malim detetom da li ce se uflekati sediste ako je napolju kisa ili sneg
e zato ih nema
Odustajem od komentara , blokiran mi je. Taksisti, imate podrsku. Ne moze se biti vozac taksija za dva dana. Ajd' probajte da, kao udruzenje, odete u Beograd i vozite tamo. Cekam!!!
U Londonu je potrebno godinu dana da bi se mogla dobiti dozvola taxi prevoznika. Kod nas u Novosadskoj palanci, dva dana. A tako je i u svim oblastima privatnog poslovanja posto ne postoje STANDAQRDI za dobijanje odredjene kvalifikacije. Slobodno trziste je izgovor za nemar i ne znanje nadleznih kako bi mazali oci gradjanstvu da je to nesto sto je normalno da bude nekontrolisano... taksisti i svi ostali, oprostite im, ne znaju sta cine. Fali im sireg obrazovanja o onom cim se bave, al' sta je tu je!
Svaka čast izuzecima... kojih je na žalost malo...
Taksiste sam zamrzio jer su bezobrazani. SVAKA ČAST IZUZECIMA NISU SVI TAKVI, ali dosta ih ima koji su u krajnju ruku bezobrazni. Na prelazu bi radije zgazili nego pustili. U saobraćaju krajnje bahati, od njih autobusi na Bulevaru ne mogu da stanu na stajališta kako treba. Zato treba da se smanji broj taksista, i da taksista bude samo onaj ko to zaista treba da bude, a ne onaj ko je do juče čuvao ovce, preko noći položio vozački, a danas već vozi.
U ostale zahteve taksista ne ulazim, ali što se tiče smene Bubnjevića, tu imaju moju veliku podršku!Sramota za ligaše da nemaju nekog boljeg za tu poziciju, veoma važnu za ovaj saobraćajno upropašteni grad!!! Šta bi tek bilo da se ovde ulice ne crtaju lenjirom, da je brdovito i zahtevnije!?!
Znači od tih famoznih 5000 taksista, oni žele da se broj 4 puta smanji, a kad padne jedna ipo kap vode iz oblaka na Novi Sad, NIJE MOGUĆE dobiti taksi vozilo. Kako je onda taj broj "optimalan"? Ko je odlučio da je taj broj "optimalan"? Sa kojim pravom taj "Vranešević" smatra da on treba da bude u tih njegovih 1400, a neko drugi ne? Zato što su se oni "udružili" pa žele monopol, da niko drugi ne može da se bavi time ako ONI to ne dozvole? Ajde da se ograniči broj na 1400, ali da se NIKOME od njih iz sindikata ne dozvoli bavljenje taksi uslugama, već da se za to odabere drugih 1400?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Taksisti protestuju i danas
Novi Sad
•02.09.2010.
•04:03 > 07:46
Komentari 42
taksista
taksista
G
Dipl. ing taksista
Ja želim da preživim! Da kupim detetu obuću i odeću ove zime, za početak. Ne treba mi više.
**Nikad nisam prestao da tražim/da se nadam da ću naći posao u struci. Ali, kada mi na birou kažu da za 6meseci (kolko sam bio tamo) njih niko nije kontaktirao za radnika moje struke, šta da kažem dalje?
Učlanio sam se u "vladajuću stranku", tapšem i smeškam se, čekam svoj red...svestan sam kako stvari u ovoj propaloj zemlji funkcionišu
G
VNS
Kao paralelu uzimam da npr. imam firmu u Rumi i bavim se trgovinom, tamo placam porez i prodam neku robu u Novi Sad, to po zahtevima novosadskih taksista ne bih smeo da radim? Zakon je isti za sva preduzeca,a taksi firma je ista kao i svaka ostala...
Zoran021
Taksisti,koliko imate udruženja 5 ili 13 ?Rekao bi da vas neko manipuliše i zloupotrebljava u političke svrhe!
Obavezno im treba uvesti fiskalne kase!
miroslav
Taksista
Riba smrdi od glave, a ne od repa.
(taksisti su na kraju tog repa)
A što se tiče ljudi koji uopšteno generalizuju taksi prevoz, poručio bih im da taj stav izraze napr kada se voze u BG taksiju! Tamo će im taksista naplatiti 700din, što kod nas košta 100din! Još + ako im osiono prebacite da su svi taksisti isti, da je brzo vozio, da je seljak, neobrazovan ovo ono dobro ćeš proći ako te samo (neljubazno) izbaci iz auta. Mislite ako se vozite za sitniš da nas posedujete i da imate krunu na glavi? Idi u radnju, pa vidi šta možeš kupiti za 90din (minimalna vožnja)
Da vas vidim da radite 10h u (ovom našem) saobraćaju, pa da trpiš narkomane/alkoholičare/pacijente za neurologiju i da zaradiš 1500din/dan.
Najveći procenat nas radi taj nezahvalan posao jer nema šta drugo u ovoj propaloj zemlji.
Ja imam fax, i ima nas takvih još dosta. Stalno se trudim da razbijem taj stereotip da su taksisti seljaci/nervozni/bahati u vožnji.
Ima i takvih ofc, ali nismo svi isti!
To bi bilo kao kad bih svakoj stranki gurao alko test pod nos,jer pobogu vozam dosta i pijanaca, ergo svi su pijanci.
deda
Pera Peric
Robin Hud
alxxl
Što se upoređenja tiče, ne znam ko je vozio u Londonu taksijem - ja sam samo u Parizu, Barceloni, Rimu, Beču, Istambulu... jeste da tamo taksi važi za gradski saobraćaj i ima pravo da se kreće označenim stazama i da se zaustavlja na nedozvoljenim mestima ali isto tako voze besprekorno, pridžavajući se saobraćajnim propisima, propuštaju bicikliste, pešake, ostala vozila (i ne iz računice da će im to biti više para na taksimetru) meni su redovno izdali račun (imaju aparat u kolima), i nemate pravo da sedite na prednjem sedištu pored vozača :). Inače taksi tamo ima kategoriju, nova veća i udobnija kola su skuplja od starih ili manjih, imaju vremenska ograničenja (neki ne smeju da voze npr. noću), i kupuju licencu da bi mogli da prevoze putnike sa aerodroma, hotela, itd...
I još jedna svar: sve dok se ne ponašaju kako treba i dolikuje, jednostavno nemam nameru da podržavam bilo koji zahtev taksista. Smatram ih bahatim nevaspitanim monopolistima. Isto tako očekujem, da svi profesionalni vozači budu mnogo stožije kontrolisani sa strane saobraćajne policije nego ostali vozači, i da budu primer svojim ponašanjem i nama i našoj deci - saobraćaj treba da bude kultura, a ponašanje primereno. Posle toga možemo da pričamo o ostalim stvarima.
M
Opet, novus bih prvi iskljucila iz saobracaja. Usla sam jednom u vozilo, rekla da me vozi u narodnog fronta __, on je pitao gde je to. rekla sam iz Cara Lazara levo posle merkatora, pitao me je "Oprostite, gde je tacno cara lazara?" da ne pricam da kad god sam ih nazvala vodili su me okolnim putevima i naplatili mi duplo vise.
Dule
Znam da su na zapadu u većini slučajeva razne delatnosti ograničene prema broju stanovnika ali to kod nas nije tako i ne znam zašto bi onda taxisti bili izuzetak, a o njihovoj nekulturi, bezobrazluku i bahatosti nemam šta da kažem, to je tek katastrofa.
Tomas24
@Jumbasticni
ns
Zoran021
G
lala
emanon
"Pa onda i kafići, prodavnice, restorani, hoteli,....itd. mogu isto tako da traže zatvaranja konkurencije zbog prevelikog broja"
Pa u pametnim nama omrazenim i mrskim zemljama zapada i o tome vode racuna. U nekim su cak i zabranili gradnju trznih centara jer direktno ugrozavaju poslovanje malih privrednika. Strogo se vodi racuna da svako moze da zaradi a da niko nikom ne smeta i pravi probleme. A sto se tice taxija u tim mrskim zemljama zapada taximetar se ukljucuje na poziv pa dok dodje do adrese sa koje treba da pokupi musteriju ono vec otkucano desetak evrica. Nigde nema tolikog ponizenja kao ovde kod nas da cena voznje sa jednog na drugi kraj grada iznosi manje od cene litre goriva. Taxi je luksuz i kao takav treba da kosta mnogo vise od 100 dinara za jednu voznju. U normalnom svetu taxijem se voze burzuji a kod nas svaka buranija seda u taxi i vozi se do prvog kontejnera da baci djubre pa onda na polukruzno i pravac kuci. Sve to za 100 dinara.
G
Jumbasticni
OVIH 5000 STA RECIMO RADE...JA BIO DAO DOZVOLU NJIMA 500, OSTALE BI ISCERO I OTERO U KOMUNALNO!
BUNE SE A NEMAJU NI FISKALNE!!?
POD HITNO DA IM SE TO UVEDE BRE!!!
ZASTO ONI NE PLACAJU LEPO POREZ!?!
KAKO U NACIONALNOM TAKSI UDRUZENJU IMA FISKALNA KASA I LEPO DOBIJES RACUN...SVE LEPO PISE NA NJEMU..LJUDI SU LJUBAZNI...IZ NOVUSA TAKODJE I PO KOJI IZ CRVENOG...LUX ...A OSTALI BOZE TE SACUVAJ KAKVI SU!!!
jedan od nas
Miroslav Markota
Besmislenije zahteve od vaših davno nisam čuo... Vi gospodo, ZAHTEVATE smenu Gospodina Bubnjevića! Ne znam ko je dotični, ni dobro, ni loše o njemu. Vama se ne sviđa, pa zahtevate. A ko ste vi? Šačica ne znate čime nezadovoljnih i arogantnih, po mom ličnom iskustvu, pretežno neodgovornih bukača. NE MOŽETE vi da zahtevate, PREDLOŽITE, pa ćemo se valjda i mi ostali građani nešto pitati o tome, nije to samo vaš sekretar, član gradskog veća ili šta već. Druga je priča politički sistem partijsko-koalicijskog odlučivanja o predlozima vas i nas kao građana. Protiv toga protestujte, podržaćemo vas.
Tražite da se ograniči broj taksista, jer tako je, kažu, u Bg... Jeste ili nije, svejedno. Ali vi želite da ugrozite moje USTAVNO PRAVO na rad! Možda i ja hoću da budem taksista. Zašto ste vi, sadašnji taksisti, bogomdani i ne želite zdravu konkurenciju koja bi trebalo da donese i bolju uslugu i nižu cenu za građane?
Tražite i da vam Grad odredi minimalnu cenu usluge, ako sam dobro razumeo. Zašto, znate li vi ko vam nelojalno obara cenu te usluge? Oni među vama, gospodo taksisti, bojim se da je takvih većina, koji godinama ni dinar ne izdvajaju za poreze i doprinose. Oni imaju prostora za spuštanje cena ispod svakog minimuma, pa makar ga i Grad odredio. Zar mislite da bi se takvi pridržavali bilo kakvog minimuma?
Isterajte takve "kolege" iz svojih udruženja i ZAHTEVAJTE od nadležnih službi, bilo da su to razne policije ili inspekcije, da im ne dozvole rad na "divlje". Takav zahtev ima smisla!
Ali, vi to nećete gospodo, priznajte, zato što i među vama ima tih koji ne znaju šta je plaćanje poreza i doprinosa. SVAKI POŠTEN ČOVEK TO PLAĆA i onda, s pravom, očekuje sve ono što mu po tom osnovu pripada. I zaštitu države i lekara i penziju jednog dana. Pa ako nečim od toga nije zadovoljan, ima pravo i da traži, zahteva, predlaže, protestuje...
Tako, gospodo taksisti, ima još dosta toga da se kaže, ali apelujem na vas, uozbiljite se, dozovite se pameti i ne maltretirajte nas više besmislenim "protestnim vožnjama".
Moja e-mail adresa je: nsmod@krstarica.com pa ako neko želi može mi se i direktno obratiti i komentarisati gornji tekst.
Vozač
Dok tako stoji niti možeš da ga zaobiđeš niti reaguje na trubu, oseća se siguran jer je on Taxista i niko mu ne sme ništa.
Ako takvi dobiju šamar zbog stila vožnje, odmah se digne neviđena frka, mediji , štrajk upozorenja ...
Najgora sorta !
mama
ali na nivou
da im se vrati prvo za sve ono sto su znali sta se desava a nisu reagovali sto su prvo isli niz dlaku a sad se bune
doterali cara do duvara
jeste tesko je biti crna ovca ali kad je krdo crnih ovaca onda bi ste mozda imali jos davno podrsku
ovako smo se natrpeli i nacekali kad nam najvise treba a kad nam ne treba vozite ko divljaci i bezobrasni ste
-da je taksiranje osnovna delatnost,da ne taksira ko je penzioner, ko ima bilo koji drugi posao a taksiranje je sporedna delatnost
-da ne postoji vise taksisti koji nemaju polozeni plan grada,
-da se zakonski regulise taksi udruzenje kao klasicna firma- zaposle taksistte,placaju se doprinosi kako za zaposlenog clana tako i firma da placa poree itd, a ne da pokup vlasnik pokupi novac i ...nema udruzenja, da se taksisti zaposle bez da imaju sopstvene firme
Dule
T
uvek prave problem kad se ulazi sa malim detetom da li ce se uflekati sediste ako je napolju kisa ili sneg
e zato ih nema
Rina
Rina
Vedran
Таксиста
AlexNS
sosa
G
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H